poniedziałek, 7 grudnia 2015

Moje małe zakupy w Rossmanie

Co miesiąc, jako mama na wychowawczym, kupuję tony pieluch i chusteczek dla niemowląt. Do tego dochodzą też  inne rzeczy: płyny do kąpieli, pasty i szczoteczki, emolienty. Ale nawet mamie na wychowawczym zdarza się kupić coś dla siebie.



W moim koszyku znalazły się:


  • ISANA mydło w płynie AHOJ MORZE!
Jest to delikatne mydło w płynie z wyciągiem z alg, które łagodnie myje suchą skórę. Opakowanie 500 ml kupiłam w promocji za 1,99 zł (cena regularna 2,59 zł).

  • ISANA mydło w płynie Mydło zimowe
To limitowana edycja mydła o zmysłowym zapachu wanilii i karmelu. Same pyszności ;) Opakowanie 500 ml również kupiłam w promocji za 1,99 zł (cena regularna 2,59 zł).

  • podkład L'OREAL TRUE MATCH
Coś tylko dla mnie... na razie, dopóki córka nie zacznie dobierać się do moich kosmetyków. Jest to mój ulubiony podkład na dzień dzisiejszy. Normalna cena podkładu w Rossmanie to 58,99 zł, jednak jako mama na wychowawczym, czatuję na promocje i nie mogłam oprzeć się, gdy zobaczyłam cenę na półce 41,99 zł. Ta sama cena widniała później na paragonie :)

2 komentarze:

Będzie mi miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...