piątek, 9 października 2015

Ach śpij, kochanie

Moja córcia ma już prawie 1,5 roku i przesypia całą noc w swoim łóżku.




Dzieci mają razem pokój, więc dostały łóżko piętrowe. Starszy synek śpi oczywiście na górze, a młodsza córeczka na dole. Nie przeszkadza jej to zupełnie i jak ma ochotę, wchodzi sama na górę do brata. On tego nie lubi :)

Ostatnio, mój mały ranny ptaszek , wstał i ustał przed wejściem do naszego pokoju. Słyszę jak córcia woła: "mama, mama". Byłam tak zmęczona (chyba mam do tego prawo?), że czekałam, aż sama przyjdzie i wejdzie do naszego łóżka. Zawsze tak robi.

A ona co zrobiła? Widziała, że śpię, odwróciła się na pięcie i poszła do siebie. Wstałam za pół godziny i co widzę? Córeczka śpi w swoim łóżku przykryta kocykiem :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...