wtorek, 27 października 2015

Babeczki czekoladowe

Wczoraj naszła mnie ochota na coś słodkiego. W domu nic takiego nie miałam, a że był wieczór to nie chciało mi się iść do sklepu. Postanowiłam więc zrobić babeczki czekoladowe.



Przepis na babeczki czekoladowe jest bardzo prosty i szybki, a do tego pyszny. Takie lubię ;)


Składniki:
  • 2 jajka,
  • 3/4 szklanki cukru,
  • 1/2 szklanki oleju,
  • 1/2 szklanki mleka,
  • 2 szklanki mąki,
  • 4 łyżki kakao,
  • 2 łyżeczki proszku do pieczenia,
  • 3/4 słoiczka dżemu, ja dodaję domowy od babci.


Całkowity koszt: ok. 5 zł jeżeli mamy dżem od babci, jeżeli ze sklepu należy dodać jego koszt
Ilość: 14 sztuk (tyle mi wyszło)
Czas wykonania: 30 minut



Wykonanie

Jajka ubić z cukrem, dodać olej, wymieszać. Następnie dodajemy mleko i mieszamy. Do tego stopniowo dodajemy mąkę i mieszamy. Dodajemy kakao, proszek do pieczenia i mieszamy. Na koniec dodajemy dżem i mieszamy. Ciasto ma być dość gęste. Jeżeli jest za gęste dodajemy odrobinę mleka.

Do foremki na muffinki wkładamy papierowe papilotki i nakładamy łyżką ciasto na wysokość 3/4 papilotki. Do nagrzanego piekarnika do temperatury 200°C wkładamy formę i pieczemy przez 12 minut. Gotowe :)



Smacznego :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...