niedziela, 11 października 2015

Nasze małe zakupy w JYSKu

Dziś pojechaliśmy do JYSKa kupić regał na książki, puzzle, gry planszowe itp. naszych dzieci. Trochę się tego nazbierało, a mieszkanie nadal takie samo. Nie chce się za nic powiększyć ;)



Przy okazji kupiłam kilka drobiazgów. Oczywiście nie dla siebie.

Najpierw w oko wpadły mi kolorowe drewniane wieszaczki na ubranka dzieci. Ostatnio plastikowe popękały mi i wieszaków brakowało. Stojąc przy wieszakach miałam dylemat: Wziąć wersje kolorystyczną dla chłopca czy dziewczynki? Czy może wziąć takie i takie? Ale to nie będzie za dużo wieszaków? Czy nie wyjdzie za drogo?

W sumie wzięłam i jedne i drugie, bo gdybym wzięła tylko jeden zestaw, któreś z dzieci nie byłoby zadowolone. Wrzuciłam do koszyka wieszaki, a córeczka, która siedziała w środku, wzięła do ręki swoje wieszaczki, a wieszaczki brata wyrzuciła na zewnątrz. Skąd półtoraroczne dziecko wie, które są dla niego?

Dodatkowo wzięłam prześcieradło z gumką na materac do łóżka piętrowego. Prześcieradeł nigdy za wiele, bo jak nie jedno dziecko pomaluje je flamastrem, to drugie wyleje na nie sok.



Wieszaczki drewniane kolorowe 32x20x1cm: 10 zł za 3 szt.
Wieszaczki zostały wykonane z drewna klonowego.

Prześcieradło z gumką 90x200: 12,95 zł
Prześcieradło wykonane w 50% z bawełny i w 50% z poliestru.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...