środa, 14 października 2015

Podły dzień :)

Co za podły dzień był wczoraj...Dobrze, że wczoraj. Było, minęło....


Jak pojawiła się okazja dłuższego spania, to przyszedł Pan od internetu, żeby go naprawić. Godzinę siedział, a raczej naprawiał.

Do tego wyjątkowo dwójka dzieci w domu, jedne krzyczy, drugie wiszczy, aż bębenki w uszach się trzęsą. Lodówka pusta, trzeba zrobić zakupy. A do tego boli głowa. "Zrobię kawę" - myślę sobie. Robię, a tu sitko w ekspresie się przytkało. No nie!

A tu jeszcze trzeba posprzątać, wstawić zmywarę, ugotować obiad.....pachnieć i wyglądać.

A może jeszcze pranie wstawię?

Pewnie, przecież jestem super mamą!

A gdzie moje 40 minut na mój jedyny serial, na który zerkam, robiąc coś w międzyczasie? Nawet na to nie ma chwili. Jest za głośno, żeby cokolwiek usłyszeć. Pozostają mi bajki i piosenki...

Jakie bajki i piosenki lubią Wasze dzieci?

Po południu, nawet automat na poczcie się na mnie obraził i to akurat wtedy, jak byłam w trakcie nadawania listów. Tylko Pani na poczcie ulitowała się nade mną i kazała przyjąć moje listy bez kolejki.

W tym "podłym dniu" usłyszałam miłe słowa od mojego synka, po tym jak zjadł obiad, który przygotowałam:

"Mamo, no to gratuluję. Lepszy niż w przedszkolu". 

Usłyszeć takie słowa od pięciolatka - bezcenne.

Przepis na ten pyszny obiad już znajdziecie tutaj.

Także zaczęło się źle, ale w sumie wszystko skończyło się dobrze. Jak w bajce :)

2 komentarze:

  1. najbardziej podoba mi się to "pachnieć i wyglądać" po wielokropku ;) zanim wszystko w domu ogarniesz, zabraknie czasu na "wyglądanie", a jak już znajdzie się czas na doprowadzenie siebie do jako takiego ładu i składu, to jakiś mały człowieczek kręcący się miedzy nogami znajdzie sposób by przypadkiem potargać Ci ułożone włosy czy "wymarchewkować" nową bluzkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie tylko "wymarchewkowane" bluzki...Później przyjdzie czas na kanapy, podłogi, ściany...Wczoraj wylany sok marchewkowo-jabłkowy (dzieci z tatusiem robiły) ścierałam z podłogi, stołu, ściany i witryny. A może jeszcze gdzieś się zapodział, tylko nie zauważyłam.

      Usuń

Będzie mi miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...